Audit procedural

Auditarea şi evaluarea nivelului securităţii informatice în cadrul structurilor companiei din punct de vedere al procedurilor şi metodologiilor de tratare a informaţiilor
  • Securitatea departamentului de HR, contabilitate, confidenţialitatea documentelor, clasificarea lor şi tratarea datelor cu caracter personal (atinge şi detalii de GDPR)
  • Procedurile de inventariere a bunurilor – atât fizice cât şi digitale (informaţii)
  • Proceduri de access control, restricţionare acces, politici de parole, servere şi servicii vitale
  • Utilizarea metodelor de criptare în cazul manipulării informaţiilor cu caracter confidential
  • Structura organizaţională de securitate
  • Delimitarea perimetrelor de securitate
  • Securitatea fizică a serverelor şi a reţelisticii

Business Continuity Plan and Back-up Policy

  • Disaster Recovery Plan
  • Auditarea sistemului de antivirus/antispam, firewall
  • Politica de update-uri
  • Accesul la internet – redundanţa acestuia precum şi a serviciilor vitale
  • Fluxul de incident management (escaladările în cazul unor incidente de securitate)
  • Relţiile cu furnizorii – NDA-uri, procedurile de evaluare ale furnizorilor
DISTRIBUIE